روز نوشت

14اذرمااااااه 

امروز باکلی انرزی رفتم باشگاه ولی چون پول بیمه رو.نداده بودم نذاشتن ورزش کنم اه تو این بیپولی واقعا نمیتونم از 15تومن بکذرم

هیچی دیگ مث اوسکلا اومدم خونه گرفتم خوابیدم...واقعا ک خیلی سگن ادما 

.دیروز  بعد مدتها ب انیمیشن خیلی خیلی قشنگ دیدم اسمش نمیدونم چی بود توی سر ی دختر احساساتش بودن نمیدونم

کتاب اناکارنینا تموم کردم ...واقعا قشنگگگگگگگ بود الانم دارم جام جهان بینو میخونم  چجوری توضیح بدم ولی خلی باحال بود و الان همش اونارو تو سرم تصور میکنم 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 29 آذر 1394برچسب:, | 12:6 | نویسنده : ناردونه |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مهر پزشک